Wonderen Verhalen

Wonderen Verhalen

Rank 1672 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Heb je weleens een wonder meegemaakt? Wij wel, en ons leven was nooit meer
hetzelfde. Zijn we zo bijzonder? Welnee, we zijn hele normale huis-tuin-enkeukenchristenen. En dan heten we ook nog eens Kwakkel. Hoe gewoon kan het zijn!
Onze weg loopt niet altijd recht zo die gaat, van A naar B! Geen geasfalteerde Autoroute du Soleil op een zonnige zomerdag, maar hoe onbegaanbaar die weg soms leek, toch doen we het zó over als onze Gids dat vraagt. Wij hebben namelijk een geweldige Gids. Vaak zijn we onderuitgegaan, maar Hij hielp ons
altijd weer overeind. Hij is door en door betrouwbaar en vindt het niet erg als je af en toe tegensputtert of Hem allerlei vragen stelt. Hij weet de weg en wij hebben ervaren dat je Hem blindelings kunt volgen. Er is maar één ding nodig: vertrouwen!
Ben je nieuwsgierig? Kom gezellig op de koffie op onze woon- en werklocaties en ik neem je mee in ons levensverhaal.
Scholten Uitgeverij B.V.
01 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 14,95

Lezersrecensies (1)

"Wonderen verhalen"

door: Esther 1 like
Recensie voor “Wonderen verhalen” van Carla Kwakkel Samenvatting: Een leven vol wonderen en toch zo alledaags, bestaat dat in onze tijd nog? Volgens Carla Kwakkel wel. Dit is wat ze beschrijft: Heb je weleens een wonder meegemaakt? Wij wel, en ons leven was nooit meer hetzelfde. Zijn we zo...