Yanti

Yanti

Junior   Topics 0
Yanti wordt geboren in Indonesie maar belandt in een weeshuis. Ze wordt geadopteerd door een warm gezin waar ze opgroeit. Toch begint ze zich tijdens het opgroeien vragen te stellen over haar roots. Ze besluit op zoek te gaan naar haar familie en onderneemt een lange reis naar het land waar ze ooit vandaan kwam.
Ze herontdekt haar persoonlijke geschiedenis, vindt een nieuw evenwicht en beleeft de rijkdom van een multiculturele identiteit.

YANTI, over de reis van haar leven is een herkenbaar verhaal voor iedereen maar in het bijzonder voor zij die vandaag elders leven dan waar ze geboren zijn.

Aryanti Frateur (1977) werd geboren in Java, Indonesie. Ze werd op tweeenhalfjarige leeftijd geadopteerd en kwam terecht in een dorpje in de Kempen waar ze opgroeide in een Vlaams gezin. Ze studeerde grafische vormgeving en sociaal-cultureel werk. Professioneel was ze actief in de cultuursector. Ze is gebeten door taal en de oneindige combinatiemogelijkheden van de zesentwintig letters die ons alfabet bezit. Ze is ook moeder van drie kinderen. Dit verhaal is haar debuut.
Kind & Jeugd
Studio Sesam vzw