Zal je altijd van mij houden?

Liefde. Niets waar meer over geschreven, gehuild, gepraat, gevoeld, geleden en gesakkerd wordt. Liefde houdt ons duidelijk in de ban. Waarom willen we absoluut een relatie? Waarom zijn relaties zo moeilijk? Waarom doen we elkaar zoveel pijn in een relatie? Waar komt die pijn echt vandaan? Waarom is passie zo verscheurend en hoe geraken we zonder kleerscheuren uit een stuk gelopen relatie? Hoe kunnen we nog vertrouwen in de liefde? Waarom zijn we zo afhankelijk van onze partner en hoe kunnen we hem/haar liefhebben zonder onszelf te verliezen?

Wat wil echte liefde zeggen? Hoe kunnen we liefhebben zonder het risico te lopen om (weeral) gekwetst te worden? Hoe kunnen we onszelf blijven in een liefdevolle relatie? Kunnen we wel een relatie aangaan met onszelf als we in relatie zijn met een ander? Kunnen we wel een relatie aangaan met een ander als  we tegelijkertijd onszelf trouw willen blijven? Hoe gaan we een liefdevolle relatie aan met onszelf? Hoe kunnen we houden van onszelf, zodat we steviger in de relatie staan met de ander? Kunnen we echt leren houden van elkaar, en van onszelf? Hoe doen we dat?

Op deze en andere vragen over liefde vind je hier een boek vol beschouwingen en antwoorden. Dit boek stelt een andere vorm van liefde voor. Diepe waarachtige liefde. Eerst en vooral met jezelf. Om beter te kunnen houden van de ander. En zo te groeien naar echte liefde.

Is Zal je altijd van mij houden? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zal je altijd van mij houden?