Zeven wegwijzers

Een fraaie toegangsweg naar het christelijk geloof. Het christelijk geloof geeft zin aan het bestaan. Het helpt ons om het leven te begrijpen. En het helpt ons zinvol te leven. Maar hoe dan precies? Tom Wright gaat in dit mooie en toegankelijke boek te rade bij een van de indrukwekkendste teksten uit de wereldliteratuur: het Evangelie van de apostel Johannes. Wright behandelt zeven wegwijzers naar God, die iedereen in zijn leven herkent: gerechtigheid, liefde, spiritualiteit, schoonheid, vrijheid, waarheid, macht. We zoeken ernaar, we kunnen er niet zonder, en we brengen er toch vaak zo weinig van terecht. Maar elk van deze zeven wegwijzers, hoe krom en kapot ze ook vaak zijn, wijzen een weg naar een zinvol leven. Een weg naar God. Een inleiding tot het christelijk geloof om te overwegen, je eigen te maken, te delen

Is Zeven wegwijzers het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zeven wegwijzers