Zieleroerselen

Na Tegenpolen opnieuw een bundel waarin emoties en het eigen beleven centraal staan. We leren het meeste van de relaties die we hebben. Deze bestaan in vele vormen, ouder-kind relaties, liefdesrelaties, vriendschappen, werkrelaties. Sommige relaties duren levenslang, andere slechts een korte periode in ons leven. Rode draad in Zieleroerselen zijn de emoties die een relatie teweeg bracht. Van rose wolken en zon tot modder en storm op gevoelsvlak. Eenheid en dualiteit, verbinden en loslaten, samen en weer alleen. De golfbeweging van het leven, opbouwen en afbouwen, beginnen en afronden.

Is Zieleroerselen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zieleroerselen