Zoek naar mij

VN:

Zoek naar mij

Rank 3932 Gelezen 405 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 343 Favoriet 7 Recensies 11
Thrillers & Spanning Lijsten 1 Spots 3   Topics 0

Een vermiste jonge vrouw heeft aanwijzingen achtergelaten om haar te vinden, maar voor wie?
Sinds haar ontvoering een paar jaar geleden is Flora Dane’s leven voorgoed veranderd. Nu helpt ze op haar forum andere ‘overlevers’ en geeft ze adviezen over hoe je nooit meer slachtoffer hoeft te worden. Als een van de bezoekers van haar forum als enige een gezinsmoord overleeft en daarna spoorloos verdwijnt, probeert Flora haar op te sporen. Heeft het meisje weten te ontsnappen? Of is ze de moordenaar?

D.D. Warren wordt opgeroepen bij het onderzoek en vindt daarbij Flora op haar pad. Beiden zijn op zoek naar een ander soort gerechtigheid, en ze zullen hun krachten moeten bundelen om de aanwijzingen te ontrafelen waarmee de vermiste jonge vrouw lijkt te vragen: Zoek naar mij.

Literaire thriller
D.D. Warren (9)
Els Franci - Ekeler
Cargo
14 maart 2019
14 maart 2019

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Kees van Duyn Hebban Recensent

Warren en Dane, een interessant duo

door: Kees van Duyn 1 like

Rond haar twintigste schreef Lisa Baumgartner onder het pseudoniem Alicia Scott haar eerste romantische suspense. Hoewel deze boeken niet zo succesvol waren, was het voor haar wel de aanzet tot het schrijven van echte thrillers. Onder de naam Lisa Gardner verscheen in 1999 haar thrillerdebuut ...

Reacties op: Zoek naar mij