Zomeravond

Zomeravond

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Lauren Martens is met haar zusje Celeste en hun ouders op vakantie in de Ardèche, wanneer Celeste op een avond niet terugkeert van een bezoek aan de discotheek. Een week later wordt haar lichaam gevonden aan de oever van een rivier. Haar schedel is ingeslagen. Al snel wordt een verdachte opgepakt, Julien Fournier, maar die ontkent in alle toonaarden. Toch wordt hij schuldig bevonden en veroordeeld tot levenslang.
Twaalf jaar later is Lauren hulpofficier van justitie in Groningen als ze benaderd wordt door Nadine Dubois, een Franse journaliste die een populaire true crime-podcast maakt. Julien Fournier beweert nog steeds onschuldig te zijn en heeft met hulp van zijn advocaat de journaliste gevraagd zijn zaak te onderzoeken. Hoewel Lauren eerst geen enkele behoefte heeft om de boel weer op te rakelen, weet Dubois haar toch over te halen om mee te werken. Ze keert terug naar Aubenas, de plaats waar haar zusje werd vermoord.

Thriller
Bruna Uitgevers B.V., A.W.
30 maart 2022
30 maart 2022