Zonneglitters

Zonneglitters is een bundel tijdopnames in het leven van een vrouw van deze tijd.
Zij gaat van brave Libelle-moeder, via sexy VIVA-vrouw, naar een bevrijde Happinez-dame.
Als er één ding is dat de bundel vertelt, is het: niets is wat het lijkt.
De verhalen doen glimlachen, verontwaardigen en ontroeren. Ze zijn vooral herkenbaar.
Uit Wennen: ‘Wie herinnert mij zo dadelijk aan ‘Koffie, Koffietijd!’ met haar poppenserviesje op schoot?’
Uit Onbekende vrouw: ‘Niet een van de trends worden, niet een van de ervaringscijfers zijn. Ik haat het woord ‘ex’. Ex-man, ex-vrouw. Nooit.’
Uit Hoe het verder gaat: ‘Beter een paar schoenen onder je bed dan een paar sloffen!’

Is Zonneglitters het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zonneglitters