Zuiders hart

Chelsea: Thuiskomen had normaal moeten verlopen. Niet dat mijn leven ooit normaal was geweest, maar het begon er wel op te lijken. Toen opende ik de deur en vond een man, gebroken, bebloed en vechtend voor zijn leven. Ik weet niet waarom, maar ik zei dat ik voor hem zou zorgen. Ik moest. Had het nodig. Hij was een mysterie dat opdook uit het niets. Maar misschien heeft hij mijn hart al gestolen.

Mayson Carey: Het enige wat ik ooit in mijn hele leven heb gewild, was vergeten wie ik was. Bij het leger gaan hielp me daarbij. Je hoofd naar beneden houden en door het leven glijden was mijn nieuwe motto. Geen verplichtingen, geen relaties. Niets. Alles werkte totdat ik door een klop op de deur oog in oog kwam te staan met de reden waarom ik wegrende. Dus ik vluchtte, ik viel in haar armen en zij in mijn hart, maar ik weet wel beter dan te denken dat het lang zal duren. Sommige geheimen vinden altijd een manier om terug te komen en ons te achtervolgen, ook al doen we nog zo onze best om ze te begraven.

Recensies (1)

Is Zuiders hart het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zuiders hart