Zuiderse troost

In het Zuiden blijft niets lang geheim... Olivia Als je erachter komt dat je verloofde is opgepakt omdat hij meer dan tien miljoen dollar heeft verduisterd, kun je als verstandige vrouw maar één ding doen. Je duikt onder en verruilt je stadse hakken voor een paar cowboylaarzen. Het was niet de bedoeling om voor altijd in het zuiden te blijven. Dit zou slechts tijdelijk zijn. Ik zou hier alleen blijven tot alles thuis een beetje in een rustiger vaarwater was gekeerd. Althans, dat was de bedoeling. Casey Ik reed al paard voordat ik kon lopen, als ik de verhalen mag geloven. Dat ik de boerderij van mijn ouders zou overnemen, weet ik al sinds ik een klein joch was. Het boerenleven zit in mijn bloed. Een kinkel in hart en nieren, dat ben ik. Dus toen ik haar zag, haar bagage achter zich aanslepend over het over het grindpad, wist ik dat ze veel te hoog gegrepen was voor mij. Ik had niets met haar moeten beginnen, ze zou immers zo weer vertrokken zijn. Ik wist dat ze me zou verlaten en toch… Toch kon ik niet voorkomen dat ik verliefd op haar werd.

Recensies (2)

Meer recensies

Is Zuiderse troost het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Zuiderse troost