Zwarte golven

Gelezen 121 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 145 Favoriet 7 Recensies 45
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 2   Topics 0   Leesclub
Psychologische thriller gebaseerd op een waargebeurd verhaal

Tot zijn grote geluk wordt Tim meegevraagd om een jacht naar Corfu over te zeilen. De schipper, miljonair Robert, vindt Tims gebrek aan zeilervaring geen enkel probleem. Eenmaal aan boord horen reisgenote Julia en Tim de meest fantastische verhalen van Robert. Maar gedurende de reis begint hij zich steeds merkwaardiger te gedragen. Gaandeweg komt Tim erachter dat Robert niet de man is die hij leek. Gaat Tims fantasie met hem op de loop na weken op zee, of heeft hij hier te maken met een psychopaat?

Zwarte golven is een thriller die onder je huid gaat zitten. Een verhaal over vertrouwen in het goede, en over mensen die zich anders voordoen dan ze zijn. Eric Wewerinke (1973) is marketeer. Zijn debuut Zwarte golven is gebaseerd op zijn eigen ervaringen.

Literaire thriller
Thriller
Uitgeverij Water
27 mei 2019
27 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Hebban Recensies Hebban Recensent

Interessant reisverslag in verkeerd jasje

door: Hebban Recensies 2 likes

Eric Wewerinke (1973) studeerde bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit in Groningen. Tijdens deze studie nam hij een tussenjaar, waarin hij een reis maakte naar India. Vlak hierna vond de zeiltocht plaats waarop zijn debuut Zwarte golven is gebaseerd.

In Zwarte golven volgen we de belevenissen...

Reacties op: Zwarte golven