Recensie van de Ierse erfenis van Karen Swan

AlienjessicA1987 15 januari 2021
Wat een eer van ik weer een recensie mag schrijven. Ik vind wel goed boek. Gaat over 3 zussen. Een van die zussen krijg een efernis van hun overleden vader. Veel romantiek zit niet in. Een van de zus is bijna dood ontsnapt van verdrinking en moeder overstuur. Een beetje lees ik het leven van de zussen. Karen schrijft het leven personae dat het bijna echt leeft. Alleen jammer dat geen vrouwen geen knight mag zijn. Vrouwen zijn net als goed als mannen. Is mooi neer gezegd over de Ierse landschap en hun inwoners. Ben zelf nooit in Ierland geweest dus ik kan niet echt goed voor me stellen. Jammer dat veel schuld is opgebouwd dat ze het kasteel moet verkopen is hun thuis.  Een zus heeft kan geleden hun familie verlaten en is terug gekomen is veel spanningenin het spel tussen de 2 zussen en moeder.  Ik vind wel moeder beetje zwak is moet ik denken aan de vrouwen in vroegere tijden dat vrouwen zwak afhankelijk zijn voor hun echtgenoot dat ze geen eigen mening mag geven. Een van de zussen is echt een rebel doet eigen ding. Daarom is ze ook weg gegaan om haar eigen leven te leven.Sommige stukken zijn niet zo spannend. Ik hoop ik goede recensie heb geschreven maar ik doe me best om goed te doen vooral deze rare tijd.

Meer recensies van AlienjessicA1987