Het is een eer om een rescensie te schrijven

AlienjessicA1987 15 februari 2020
Spannend boek maar alleen ben ik slecht recensies schrijven.

Ongenadig-Karin Hazendonk

Dit is mijn eerste recensie van dit boek. Ik bedoel e-book. Ik heb nooit een recensie getypt over een boek maar ik zal me best voor doen. Ten eerste ik heb een app gedownload op mijn telefoon omdat het makkelijker lezen geen gedoe met de e-reader. Downloaden is een eitje en ik hoef niks te doen het staat op de app en alleen ik me aan stoor is de lettertype of ligt aan het e- book zelf of aan mijn telefoon maar moet maar voor lief nemen. In de begin van het boek is wat gewoontjes maar verder in het boek begint wat spannend aan het worden en kijk je in de geest van een gestoord persoon plus de slachtoffers, de bij personen. Hoe iemand denkt en ik vind het makkelijk te volgen met de namen boven staan over wie je overhebt. Kan ik makkelijk in het verhaal stappen moet wel van wennen. Soms dwaal ik in het verhaal mijn hand is sneller dan mijn ogen snap je. Ik weet nu hoe gestoord iemand kan zijn dat je wraak neem op iemand die je eigen leven verwoest terwal je hun leven verwoest. Opsluiten in een kamer daarna in je eigen huis. Is goed boek en ik vind moeilijk om te oordelen en ik denk als ik geld en de moed heb dat ik dit boek zelf gaat kopen en in de boekenkast zet en ik kan iedereen aanraden voor wie niet vies van een thriller. Ik hou van thrillers. Is niet saai en langdradig als de ontdekking van de hemel (roman) als ik zo benoemen.

Meer recensies van AlienjessicA1987