een bijbelverhaal

resensie van zeg maar Joe

Is weer een eer om dit boek mag buzzen. Is een zeker een eer om een boek mag winnen. Vaak is niet het geval enfin de begin van het verhaal was een beetje saai maar veder was het spanned hoe Joe iedereen kan overtuigen dat die de zoon van God net als in de bijbel. Ik lees de bijbel zover ben ik nog niet. Ben ook lid van een kerk. Is een mooi boek goed geschreven over Jezus. Heb soms het idee dat ook echt zal gebeuren hoe Jezus op aarde kwam zal echt cool zijn. Is echt realistisch geschreven lijkt net dat het echt is gebeurd. Veel dingen gebeuren ook in het dagelijks leven. Vind mooi verwoord hoe Jezus op aarde kwam en de mensen inspirerende hoe je moet leven. Hoe Joe/Jezus dee mensenheid op handen nemen en dat hij de waarheid sprak dat hij de echt de zoon van God is niet een andere nepperd die denkt dat die mensen voor gek kan houden en voor eigen bewin. Het begin van het verhaal dacht men dat Jezus een andere zwerver was maar later begrijpen dat die zwerver tussen haakjes echt de zoon van God is. Vind echt een mooi boek om te leven met een sigaartje en als tussendoortje.

Meer recensies van AlienjessicA1987