Megan Hunter - Het Eind Is Ons Begin

02 oktober 2017
Wanneer het hoofdpersonage (wiens naam niet word onthult in het verhaal) bevalt van haar zoontje Z gebeurd er iets rampzaligs en word het jonge gezin gedwongen te vluchten.

Door een overstroming staat London onder water en word de bevolking geëvacueerd.

Het verhaal word aangevuld door cursieve Bijbelse teksten van onder andere de Ark van Noach en al gauw heb je het idee dat de hele wereld vergaat.
Dit voegt echter niets toe aan het verhaal en had naar mijn mening beter weggelaten kunnen worden.

Ook het hoofdpersonage was een door hormonen doordrenkte vrouw die continu bezig schijnt te zijn met haar tepel en het voeren van haar kind dat ik me al snel aan het verhaal begon te ergeren.
Daarbij toegevoegd dat de schrijfster niet de moeite heeft genomen de personages namen te geven en ik op den duur niet meer wist wie A, B of C was maakte dat ik blij was dat het boek maar 128 pagina's had.

Meer recensies van