Love story en detective in een!

Andrea 09 januari 2021
Lucinda Riley is natuurlijk bekend om haar andere boeken, dit boek zag ik echter voordat de zussen serie zo’n succes werden. In een Engelse boekwinkel zag ik dit boek liggen en was gelijk geïntrigeerd. Het gaat om een journaliste Jo die voor haar werk naar een begrafenis gaat om er verslag van te doen. Daar helpt ze een oude vrouw naar huis die onwel werd tijdens de begrafenis. Zo komt ze op het spoor van een brief met compromitterende onthullingen over hooggeplaatste personen uit het Engels Koningshuis. Het boek had de schrijfster al veel eerder uit willen brengen, maar kon het niet vanwege het imago van het koningshuis dat wellicht geschaad kon worden. Ik vond het vooral een pracht boek, een love story en detective in een!

Meer recensies van Andrea