Het einde....

Angelique Hoogwerf 14 augustus 2019
Omdat dit een deel 3 is in een serie/trilogie zal ik mijn recensie kort en oppervlakkig houden.

Persoonlijk vond ik dit deel weer net zo goed als de vorige twee boeken. Voor dit boek zat ik in een reading slump daar zeg je u tegen... Maar gelukkig heeft dit boek mij er weer uitgehaald.
Het boek is en blijft spannend en ondanks dat je probeer erachter te komen wie/wat/waar en hoe.... Is niets wat het lijkt.
Aanrader als je de vorige twee gelezen heb en die ook goed vond. Het is wel handig om even op te zoeken wie wie ook alweer was. Er zitten best wat personages in die je moet onthouden. Ondanks dat er voor mij tussen deel 2 en 3 wat maanden zaten, vond ik het goed te doen.

Meer recensies van Angelique Hoogwerf