Niet alles is zoals het lijkt

Angieroxy 18 mei 2017
De cover van het boek sprak mij al gelijk aan. De dubbele kaft met het steeds kleiner wordende vierkant is erg intrigerend. De cover is ook super goed gelinkt aan de titel van het boek en het verhaal.
Het boek leest super vlot weg en je gaat dan ook als een speer door het verhaal heen. De schrijfstijl is erg prettig om te lezen en de korte hoofdstukken zijn geweldig. Hierdoor kan je altijd nog even snel een extra hoofdstuk lezen. het verhaal is goed uitgewerkt . Echt spannend is het verhaal niet, maar omdat je met veel vragen zit die niet beantwoord worden wil je heel snel doorlezen, want je wilt antwoorden. Hierdoor zit er toch een bepaalde spanning in het verhaal. Het middenstuk vind ik wat inzakken. Er is sprake van veel herhaling . Er gebeurd niks nieuws . Ondanks dat het middenstuk wat saai is, is dit wel nodig voor de opbouw van het plot. Het plot van het verhaal is compleet mind blowing . Deze zag ik echt niet aankomen en dit gebeurd niet vaak. Een super verhaal, met een geweldig en verrassend plot.

Meer recensies van Angieroxy