De Best man

Anita de Groot 29 april 2024
Ik heb dit boek mogen lezen voor de Lees eens wat anders leesclub en samen met 10 andere dames hebben we dit boek gelezen. Over 1 ding waren we het eens het heeft weinig diepgang. Het is Feelgood, het is voorspelbaar, maar ook daar zitten soms hele mooie boeken tussen. Dit is heel kort(gelukkig maar). Madisons broer gaat trouwen en Madison is daar eerste bruidsmeisje. Mitch beste vriend Chase is getuige en al van jongs af aan heeft Madison een crush op Chase. Ik ga voor de rest niet op de inhoud in omdat dat redelijk voorspelbaar is wel ik wil jullie vertellen dat het de start van een trilogie is en dat Jennifer deze boeken in 2012 geschreven heeft en dat ze nog zoekende is naar haar schrijfstijl. Een aardig verhaal dat wel maar geen topper en ben je fan van de schrijfstijl van Jennifer dan is het wel leuk om te lezen omdat haar stijl fijn is om te lezen en je kan zien hoe ze gegroeid is in de jaren na dit boek.

Meer recensies van Anita de Groot