Je bent Geweldig

Anita de Groot 15 februari 2024
Dit heerlijke boek heeft mij vanaf het begin geboeid. Dat is echt heel fijn! Maar dit terzijde, Je bent geweldig is een boek a la Little woman. Het boek gaat over een gezin moeder Rose vader Charlie en hun dochters Julia Sylvie Cecelia en Emeline en William. Julia word verliefd op William op de universiteit.

In je bent Prachtig volgen we het wel en wee van William Julia en Sylvie, om beurten vertellen zij over hun leven. Zij zijn rond de 18 als het verhaal begint en bijna 50 als het boek afgelopen is en daar gebeuren veel dingen in hun leven. Hele mooie dingen maar ook minder mooie dingen en dit word levensecht beschreven waardoor bij mij de emoties hoog opliepen.

Je bent prachtig is niet alleen mooi van buiten(ik vind de cover heel mooi) maar ook qua inhoud en dat 430 pagina's lang , geen dun boek maar zo leuk om te lezen dat het wel dun voelde! Ik hoop dat er nog een vervolg op komt ......

Meer recensies van Anita de Groot