nieuwe roman van de schrijfster Het Geheim van mijn man

Het boek begint al goed na een intrigerende introductie beginnen we met 6 maanden voor de Quizavond en zo worden we al meer het verhaal ingetrokken. Het verhaal van 3 moeders Jane is alleenstaand moeder haar zoon Ziggy is 5. Celeste is huisvrouw moeder van een tweeling Josh en Max ook 5 jaar oud en Madeline gescheiden maar weer opnieuw getrouwd zij is moeder van Zoƫ ook 5 jaar oud en Fred (de kinderen van Ed) zij heeft ook nog een dochter Abigail zij is 14 jaar oud haar vader Nathan is inmiddels ook weer getrouwd met Bonnie en samen hebben zij dochter Skye ook 5 jaar oud.Jane Madeline en Celeste worden vriendinnen door de kinderen die bij elkaar in de klas zitten en voor het eerst naar school gaan. Het verhaal begint wat traag maar op een gegeven moment vallen de puzzelstukjes in elkaar en word het erg spannend maar leest het ook vlot. Het boek is herkenbaar(zeker als je zelf moeder bent en schoolgaande kinderen hebt) soms wat traag maar wel heel erg leuk zeker het einde omdat dat onvoorspelbaar was en waar het in het begin hier en daar wel voorspelbaar en daardoor traag maakt het einde goed.

Het geheim van mijn Man en nu Grote Kleine Leugens worden op een typische Liane Moriarty beschreven. Vond je het Geheim van mijn Man niets maar spreekt dit onderwerp je aan zou ik het zeker een kans geven. Het boek heeft weer typische levenslessen maar leest lekker ontspannen.

Meer recensies van Anita de Groot