Deze Amerikaanse schrijfster heeft een schot in de roos gedaan met ‘Wings’!

Anja de Rijk 09 juli 2022 Auteur
De cover van ‘Wings’ is zo mooi maar toen ik het verhaal had gelezen wist ik nog meer hoe bijpassend ik de cover vind dan voorheen. Aan jullie om dat ook te gaan ontdekken! èn ik vind het veel mooier dan de Amerikaanse Harperteen cover! Ook dit boek mocht ik via DVP lezen en ik neem jullie mee in mijn recensie!

Ik had geen grote verwachtingen, kende de schrijfster niet en had geen voor onderzoek gedaan. Ik heb geloof ik zelfs de flaptekst niet gelezen omdat ik de cover zo mooi vond :P. Het boek begint vrij standaard, er zijn weinig geheimen voor de lezer, dus heel veel spanning is er niet. Sommige dingen had ik veel sneller door dan de hoofdpersonen en dat zorgde ervoor dat je bijna wilde schreeuwen van frustratie, net als in zo´n slechte horror film. Dat ze precies doen wat ze NIET moeten doen. En dat je dat tegen ze wil zeggen. Dat gevoel. Maar ik bedoel niet dat het slecht geschreven is of zo. Zeker niet. Ik vond juist het boek heerlijk vlot lezen en genoot van het verhaal. Ik vond heel veel origineel en heel mooi beschreven door Aprilynne. Ik kon het echt voor mij zien! Toch blijft nog heel veel onbekend dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat in de verdere delen. En dat is het volgende ‘nadeel’ we moeten wachten op het volgende deel. Het verhaal heeft deels een open én een gesloten einde. Het lange verhaal en de gebeurtenis in dit boek. Nou de gebeurtenis is afgesloten, het lange verhaal is pas net begonnen. En ik kan enkel maar zeggen kom maar op want deze Amerikaanse schrijfster heeft een schot in de roos gedaan met ‘Wings’!

Meer recensies van Anja de Rijk