Het meest over de top verhaal van de serie

Anja de Rijk 20 juni 2022 Auteur
Het derde verhaal is van Liz, we leerden haar kennen in het tweede boek, maar nu leren we haar écht kennen. Haar struggles als moeder zijnde en ik denk dat iedere moeder wel iets daarin herkent.
Ook in het derde verhaal is er terugkomende personage, Jessy. Jessy is ongelofelijk mysterieus. We weten dat ze getrouwd is, maar daarna houd Jessy geheimzinnig haar mond over die man en de rest van haar leven. Nou ik hoop dat ze nog haar eigen boek krijgt, want ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar deze vrijgevige jongedame.
Dit verhaal is het meest over de top van de drie, niet gelijk ongeloofwaardig, maar de normale mens kan er enkel van dromen :p. Marcel is een interessant personage al krijg ik een whiplash van zijn gedrag.

Dit en meer vind je op: FollowMeMove.com

Meer recensies van Anja de Rijk