Een parel onder de auteurs!

Anja de Rijk 12 juli 2021 Auteur
'Misschien zijn voor velen 4 uur lezen veel te snel om te genieten, maar het leest zo goed en makkelijk door. Het is zo mooi gedaan, sommige stukjes heb ik twee keer gelezen, gewoon om langer te kunnen genieten van de reacties van Tess en Jay. Boeken die zo goed geschreven zijn dat alles/veel moet wijken omdat je MOET verder lezen, die je niet aan de kant KAN leggen. Daar vallen Wendy’s boeken voor mij onder, het is niet hap slik als je daar bang voor bent. Maar meer mag altijd :P <3

Ik werd verliefd, tegelijkertijd met Tess en Jay én op hun. Wendy’s personages kruipen onder je huid en blijven je altijd bij. Ze komen echt tot leven! Ik heb de laatste bladzijdes van ‘Niet zonder jou’ met tranen in mijn ogen gelezen, zo mooi en lief, spannend en onverwacht gedaan.'

Volledige recensie op FollowMeMove

Meer recensies van Anja de Rijk