Niet door te komen

Anja 18 maart 2023
Dit boek heb ik gekozen bij een boekhandel vanwege een aktie. Het verhaal op de achterkant trok me wel. Maar dit boek is niet echt door te komen. Ik denk dat dit deels met de vertaling te maken heeft. Die is niet zo goed naar mijn idee. Het verhaal pakte me daardoor niet, omdat ik niet vlot door kon lezen. Echt een afknapper. Ik heb online naar recensies gezocht, maar er ook geen een kunnen vinden. Tip aan de
uitgever ( hoewel het al een boek is uit 2006), laat het opnieuw vertalen. Naast de vertaling ,vind ik de opbouw van het boek niet heel logisch, er wordt veel gewisseld tussen personages, naar mijn idee onlogische
sprongen in de tijd gemaakt. Oftewel, ik ben erin gestrand en kan het niet opbrengen om verder te lezen, hoewel ik dat een aantal keren echt geprobeerd heb. En dat overkomt me niet vaak.

Meer recensies van Anja