Uniek en spannend verhaal

Anouk 13 maart 2020
6 wetenschappers laten zich voor een half jaar opsluiten met 10 top criminelen voor een wetenschappelijk experiment. Hier weet echter bijna niemand iets van af. De wetenschappers weten voor een groot niet wat hun te komen staat en hoe het experiment zal verlopen in de verschillende fases, wel weten ze wat hun taak hierin is. De onderzoeksleider lijkt steeds dingen achter te houden. Wanneer het eerste slachtoffer valt, verandert er steeds van alles.

Een verhaal die goed doordacht is en ook nog eens uniek in de boekenwereld. Het begin van het boek was heerlijk om te lezen. Alles leek goed te verlopen maar plots was er toch een eerste slachtoffer. Gaat het onderzoek nog door? En wat houdt dit onderzoek eigenlijk in. Het middenstuk duurde voor mij iets te lang maar het einde is weer echt een pageturner. Het einde was razend spannend om te lezen!!! Door de oplopende spanningen en de plottwisten heb ik genoten van dit boek!

Meer recensies van Anouk