Spannend boek met verassingen

Anouk 10 februari 2020
Net als de vorige twee delen heb ik weer genoten. In het begin van net boek kwam ik er moeilijk in maar hoe verder ik kwam hoe meer ik het puntje van mijn stoel zat. Er gebeurde van alles wat ik niet van te voren had voorspeld. Ook in dit verhaal krijgen meer te weten over de andere personages zoals Sam & de kinderen. Ik heb het boek snel uitgelezen omdat het makkelijk te lezen was.

“Een nachtmerrie van bedrog en waanzjn” dit is het voor gwen zeker. Gwen probeert haar leven weer op orde te krijgen, Helaas heeft zijn nog steeds last van internettrollen en mensen die geloven dat ze schuldig is. Er verandert een hoopn als Gwen een telefoontje krijgt van een vrouw die haar hulp nodig heeft, ze smeekt gwen om naar het kleine plaatje Wolfhunter te komen. De vrouw zegt dat ze bedreigd wordt en dat ze alleen gwen vertrouwd. Gwen besluit haar te helpen samen met de kinderen en Sam gaat ze naar Wolfhunter, maar de brouw blijkt dood te zijn. Wat is er gaande in dit mystrieuze plaatsje?

Meer recensies van Anouk