Geweldig verhaal

Ans Arts 29 september 2019
Bertina Mulder vroeg mij haar boek “De Veluwse verdwijning “ te lezen en dat heb ik met veel plezier gedaan.

Dit kan niet waar zijn…..zo begint het boek.

Als Teus terug komt van een wandelvakantie vindt hij een krant in zijn brievenbus waarin hij in een rouwadvertentie leest dat zijn tante is overleden, dit kan hij amper geloven.
In de advertentie staat ook dat zijn tante weduwe was, maar paar weken terug leefde zijn oom nog,wat is er toch aan de hand?
Waarom heeft hij geen bericht of telefoontje gehad, hij is de enige nabestaande.
Hij snapt er niets van en samen met zijn vriendin gaat hij op onderzoek uit.
Vreemde dingen zijn er gebeurd, zelfs de politie weet gewoon niet wat ze er van denken moeten.
Het einde verwachtte ik al helemaal niet, een heel verrassend einde.
Bertina heeft een hele prettige schrijfstijl, begin je te lezen, wil je verder lezen en weten hoe het af zal lopen.
Karakters worden goed beschreven en uitgediept.
Kan alleen maar zeggen dat ik het een geweldig boek vond om te lezen en een echte aanrader.

Meer recensies van Ans Arts