De afrekening van Jara Lee

Ans Arts 15 december 2019
Van uitgeverij Elikser kreeg ik het boek opgestuurd van Jara Lee “De afrekening “, dank je wel.
Met veel plezier las ik “ De afrekening “ van Jara Lee, een boek dat me vanaf het begin tot het einde in de greep hield.
Je maakt kennis met verschillende personen die eigenlijk allemaal hun eigen verhaal hebben. De personen worden goed uitgediept, je leert ze steeds beter kennen.Als eerste leer je Chrissy kennen, een meisje dat verslaafd is aan drugs, ze breekt in bij Jaycen en die besluit haar verder te helpen. Later lees je het verhaal van de andere personen, wat ze allemaal meegemaakt hebben, je merkt dat ze op de een of andere manier met elkaar te maken hebben.
Het is een spannend verhaal en de ontknoping is heel erg goed, alle puzzelstukjes vallen op hun plek.Een aanrader om dit boek te lezen!

Meer recensies van Ans Arts