Prachtig

Anthonie Holslag 09 februari 2022 Auteur
Als wetenschapper in geweld en de gevolgen daarvan werd ik ontzettend ontroerd door dit boek. Het raakt je op een uiterst verfijnde manier waardoor een geschiedenis waar zelfs een wetenschapper zoals ik weinig van afwist, plotseling voelbaar en inzichtelijk wordt. Niets meer dan complimenten voor een auteur die dit weet te schetsen, je met woorden en beschrijvingen weet te raken en zo nauwkeurig observaties beschrijft dat het invoelbaar wordt. En toch, en dit is vakmanschap ten top, tegelijkertijd bij het persoonlijke blijft. Ik raad zelden direct aan, maar voor dit boek maak ik een uitzondering. Dit boek verdient aandacht. Dit boek verdient het om gelezen te worden.

Meer recensies van Anthonie Holslag