Tja wat moet ik hier nou van denken?

Anton R. 26 mei 2021
Het boek leest gemakkelijk, ook door de korte hoofdstukken. Nergens heftig spannend maar je bent wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat.

Wat begint als een moordzaak heeft subtiel een hang naar het occulte. Wat dat betreft sluit ik me bij andere recensies aan, als je daar weinig mee hebt, sla dit boek dan maar over.

Door het begin heen komen was een moeizaam gebeuren, dat kwam pas in orde vanaf het moment dat de 2e verhaallijn erbij kwam... Door steeds te wisselen van verhaallijnen las het vlot door.
Wat ik wel lastig vond waren de onvertaalde Latijn en Italiaanse zinnen.

Ook vond ik het plot vergezocht en niet erg geloofwaardig. Ik twijfelde daardoor tussen een twee of drie sterren waardering. Het zijn er drie geworden omdat ik toch benieuwd ben wat Jessica Niemi in een nieuw boek gaat meemaken.

Meer recensies van Anton R.