Wat een afknapper

Anton R. 24 september 2019
Op het boek staat: “beleef de wereldgeschiedenis door de ogen van een onsterfelijke kraai”
Daar was ik echt benieuwd naar. Helaas is de uitwerking enorm tegengevallen. Veel bladzijden van ieder deel gaan verloren aan het kraaienleven, voedsel zoeken, warm blijven in de kou. Zo kan ik ook een boek vullen. Het heeft als enige functie om de kraai steeds opnieuw het gevoel te geven van een eerste contact met de mens waarmee hij praat.

Het verhaal nooit echt op gang gekomen en daarom dodelijk saai. Hiervoor heb ik “De goede zoon” gelezen. Dat is ook een verhaal zonder plot, maar met een geweldig verhaal in vergelijking tot dit boek.Ik moest me dwingen om dagelijks een aantal bladzijden te lezen In mijn poging erdoorheen te komen.
Het is echt de slechtste aankoop in het SF / Fantasy genre die ik ooit gedaan heb.

Dit boek is dus geen aanrader.

Meer recensies van Anton R.