Een toekomstverhaal die je graag leest

B0rah 17 september 2019
De wereld van Philip Reeve bestaat uit tractiesteden. Steden op enorme rupsbanden die zich voortbewegen op het continent. We beginnen bij tractiestad Londen. Enorm groot en heeft zijn veilige haven verlaten om het geluk elders te zoeken. Het jachtgebied krijgt daar lucht van en de nog grotere tractiesteden gaan opzoek... Op Londen zit de jonge Tom Natsworthy. Hij raakt verzeilt in grotere problemen en uiteindelijk probeert hij Londen en de wereld te redden van Medusa. Tijdens dit avontuur ontmoet hij Hester Shaw. Een vreemde meid met een groot litteken en een slecht humeur. Tijdens hun redding komen ze in aanmerking met sluipers, luchtpiraten en slavenhandelaars...Zal het ze gaan lukken?

Dit boek krijgt van mij drie sterren.
Het is een avontuurlijke en mooie wereld met fijne karakters. Van mij hadden de karakters meer uitgediept mogen worden. Daarnaast merkte ik dat ik het boek niet snel pakte. Maar terwijl ik bezig was kon ik niet meer stoppen.

Meer recensies van B0rah