Het beste van Graeme Simsion ?

Bas 72 06 januari 2017
Ik heb veel goeds gehoord over deze schrijver en zijn twee vorige boeken.
De kans kwam voorbij om met dit nieuwe deel van zijn oeuvre kennis te maken,
helaas heb ik heb boek door de drukke December maand niet alle aandacht kunnen geven die het verdiend.
Maar nog ruim op tijd uitgelezen voor het einde van deze leesclub.
Het boek ziet er leuk uit de kaft nodigde me uit om dit boek nader te bekijken en de inhoud sprak me voldoende aan om deel te nemen aan de leesclub voor de andere was de auteur geen onbekende,maar voor mij is dit zijn eerste boek.Een boek wat van meet af aan vlot leest met leuke anekdotes uit de muziek geschiedenis.Ook het plot is leuk bedacht en zowel boeiend als vermakelijk in het tweede deel zelfs spannend .
In het eerste deel van het boek vind ik de opbouw van het boek goed en de introductie van de hoofdrol spelers en wat hun voor een deel gevormd heeft en de pijnpunten die ze hebben zoals het geen kinderen kunnen krijgen later in het tweede deel word dit verder uitgewerkt wat ik een sterk punt vind.
Verder vind ik in het tweede deel te lang ingaan op de week in Frankrijk waardoor het wat mijn betreft richting dokters roman gaat.Desalniettemin een leuke roman die vlot leest en zeker drie sterren waard is.
Het heeft me wel geïnspireerd om aan Simsion eerste boek Het Rosie project te beginnen.

Meer recensies van Bas 72