Moet je altijd doen wat je vader zegt?

17 mei 2018
Op school zijn we in de onderbouw bezig met het maken van verteltassen. Alle boeken die op dit moment in de verteltassen gaan, passen bij het thema bouwen. Tim op de tegels is een van de boeken die in de verteltassen gaan. Ik kwam dit boek in de boekwinkel tegen en kon het niet laten om hem aan te schaffen voor mijn eigen collectie. En tja, wat je aanschaft moet je ook lezen!

Tim op de tegels is geschreven door Tjibbe Veldkamp en geïllustreerd door Kees de Boer.
Tim op de tegels is een prentenboek wat gaat over Tim. Aan het begin van het boek vraagt Tim aan zijn vader of hij mee naar buiten wilt. Vader heeft hiervoor geen tijd en zegt dat Tim wel naar buiten mag, maar op de stoeptegels moet blijven...

Kijk voor mijn volledige recensie op: Tim op de tegels

Meer recensies van