Geweldig!

Cupofbooksnl 02 januari 2020
Wat een heerlijk boek is Silber! Het is mij gelukt om het boek in één keer uit te lezen. De schrijfstijl van Kerstin Gier is erg fijn; al vanaf de eerste bladzijde had het verhaal mij in zijn greep. Het leest vlot weg en voert je makkelijk mee in het verhaal. Niet alleen dat, ze weet de spanning erin te houden en een goede dosis toe te voegen aan het verhaal. Wat heb ik gelachen om de zusjes Silber. Ze brengt de personages echt tot leven, hoe verder je in het boek komt hoe beter je ze leert kennen. Ondanks dat het verhaal zelf soms kleine verbeterpuntjes had maakte Liv dat weer goed met haar scherpe opmerkingen. De plottwist aan het einde had ik niet zien aankomen, het laat heel veel vragen onbeantwoord dus ik ben zeer benieuwd naar deel 2!

SIlber is verrassend, mysterieus, romantisch, spannend en humoristisch. Zeker een aanrader.

Meer recensies van Cupofbooksnl