Huiveringwekkend toekomstbeeld

Bianca 27 november 2020
Vanuit het oogpunt van Senna, Eva en Julius leren we het Nederland van de toekomst kennen, of wat er nog van is overgebleven na de klimaatoorlog, de doorgebroken dijken en het rondwarende Vikingvirus.
De hoofdpersonen komen terecht in huiveringwekkende situaties. Wie is er nog te vertrouwen, en wie niet? Wie staat aan welke kant? En welke kant is eigenlijk de goede kant?

Leegland in het Noorden lijkt de enige uitweg te zijn, maar hoe kom je daar? En zijn de geruchten eigenlijk wel waar?

De vlotte schrijfstijl neemt je helemaal mee in het verhaal waardoor je erg meeleeft met de personages. Een boek dat je zeker nog zal bijblijven en waarvan je als lezer ook zelf nog even moet bijkomen nadat je het boek uit hebt.

Dit verhaal is zeker een vervolg waard en ik hoop dan ook echt dat er een tweede deel komt!

Meer recensies van Bianca