Je wordt geleefd...

Binta Colson 22 december 2019
De duo Zac en Bo reist de wereld rond met in hun kielzog Lenny , die hun fotograaf is en ze worden betaald om hun avonturen/leven te delen met de buitenwereld.
Tot nu toe is dit allemaal goed gegaan maar als ze in Noorwegen aankomen begint het allemaal zwaar door te wegen voor Bo en vraagt ze zich af of dit nu wel het leven is dat ze werkelijk wil.Ze begint te beseffen dat haar hele leven geregisseerd wordt en dat wil ze niet langer.
We krijgen eigenlijk 2 verhalen in dit boek.
Het verhaal van het drama dat er gebeurde in het jaar 1936 waarin Signi een belangrijke rol speelt.Zij is de grootmoeder van Anders, de gids van Zac en Bo.
En het verhaal van Bo en Zac, die samen met Lenny en Anna ( een dame van een firma) een tocht maken.
Meer onthul ik niet.
Een mooi verhaal met een vleugje spanning en mooie sfeerbeelden.

Meer recensies van Binta Colson