Mispoes

Binta Colson 22 juni 2019
Het boek draait vooral om het leven van Sévérine en Fauve, Sévérine die uit een marginaal gezin komt en Fauve uit een beter gesitueerd. Beiden groeien ze op zonder vader en ze hebben in hun jeugd één gemeenschappelijke vriend Olivier (Ollie) .In hun volwassenheid hebben ze ook nog Willem als gezamelijke vriend/partner.
En dan is er ook nog Caruso, de kat...misschien wel de enige normale in heel dit verhaal.
Ik heb me door dit boek moeten worstelen.
Zeer verwarrend geschreven en ook van het taalgebruik stond ik vaak versteld.
Niet omdat het Vlaams was.Dit was totaal geen probleem, maar wel de beschrijving van sommige scenes.
Het was dat ik het boek moest uitlezen voor de leesclub maar anders was hij gewoon ergens in een donker hoekje terechtgekomen

Quote ....En dan is er nog Caruso, de kat...misschien wel de enige normale in heel dit verhaal.

Meer recensies van Binta Colson