Ontroerend

boba80 03 januari 2021
Ik heb dit boek in één middag uitgelezen.
Wat een ontroerend verhaal van een moeder die vecht voor haar kind, maar hem uiteindelijk moet loslaten.
Marianne weet heel mooi op te schrijven hoe ze de zorg voor Bryan heeft beleefd... ze geeft je een kijkje in haar leven wat niet gemakkelijk is.. je voelt de frustratie als er weer eens niet goed naar haar geluisterd word en de machteloosheid wanneer ze ziet hoe zwaar Bryan het heeft... en het verdriet wanneer ze hem moet loslaten.
Het boek start bij de zwangerschap en eindigt bij het verlies van Bryan..
Dit is zo'n boek die je in je hart sluit... en ik kan hem iedereen aanraden die van waargebeurde verhalen houd.
Tip: zet wel een doos tissues binnen handbereik..

Dit boek wat mij getipt is door de boekentipper... (Jeanet boekverkoopster bij Boekhandel Lovink in Lochem) was een schot in de roos

Meer recensies van boba80