Heerlijk tweede deel!

boekenregen 28 januari 2024
Bedankt @verhalenfabriek voor dit recensie-exemplaar!

Waar in deel 1 een heel vriendelijk en lief stel het trouwpaar was, stapt in deel twee een bekende zangeres in het huwelijksbootje. En niet zij is het probleem, maar haar moeder. Een veeleisende en kritische vrouw waar Fay veel moeite mee heeft. En dan is daar ook nog Liam, die altijd heeft gezegd dat hij nooit wilde trouwen. Weet Fay haar hoofd boven water te houden of wordt het uiteindelijk allemaal te veel?

Het tweede deel in de Bon Bini Bruiloft reeks. Waar ik in het eerste deel de andere personages soms wat onderbelicht vond, is dat hier weer goed gemaakt! Het verhaal wordt verteld vanuit twee personages: Fay en Liam. Hierdoor lees je ook Liams kant van het verhaal, wat ik een mooie toevoeging vond en soms ook zorgde voor een bepaalde spanning omdat je informatie hebt die het andere personage nog niet heeft. Daarnaast krijgt Lily, Fay’s baas, ook een meer uitgediept verhaal. Er zijn misschien wat meer problemen op werk- en privégebied (waar velen zich misschien in kunnen herkennen) dan in het eerste deel, maar er zit nog steeds genoeg humor in en het is een heerlijk zomerse novelle!

Meer recensies van boekenregen