Heerlijke feelgood!

boekenregen 20 januari 2024
Bedankt @verhalenfabriek voor dit recensie-exemplaar!

Femke’s liefdesleven bestaat uit eenjarige relaties. Zodra het heel erg serieus begint te worden, begint het bij haar te kriebelen. Alleen helaas niet van verliefdheid… Haar nichtjes komen met het geweldige plan om hun tante aan een nieuwe man te krijgen. Maar dit blijkt niet zo goed uit te pakken. Ondertussen heeft Femke zelf al haar ware liefde gevonden, maar die lijkt nog niet echt klaar te zijn voor een nieuwe liefde..

Dit korte verhaal heeft alles wat een feelgood in mijn ogen moet hebben: luchtigheid, humor, misverstanden en romantiek! Ik had nog nooit iets van Denise Meijer gelezen, maar dit smaakte naar meer! Haar schrijfstijl is erg fijn, personages zijn voor een kort verhaal goed uitgewerkt (iedereen heeft zijn eigen karakter) en dialogen zijn lekker vlot. Er waren scènes waarbij ik hardop moest lachen, zoals de scène over het claimen van een rommelmarktplek, heerlijk! Mocht je op zoek zijn naar een leuk (en kort) feelgood verhaal, dan zit je bij dit tussendoortje goed!

Meer recensies van boekenregen