Prachtige diepgang in een mooie feelgood

Wat zou er gebeuren als je niet groene thee drinkt, maar cappuccino. Als je niet afslaat naar je werk, maar de andere kant op rijdt. Als je eindelijk naar Parijs gaat. Als je gaat lunchen in de bedrijfsauto van Lynx, de schilder die de gevel bij je werkt schildert.

Omdat @booksbyharma naar de signeersessie van dit boek ging, besloot ik om ook te gaan. En wat een goede keuze was dat! Niet alleen omdat Harma een onwijs lief en leuk mens blijkt te zijn, maar ook omdat ik dit boek er kocht en @chantalvgastel leerde kennen. En we het boek gingen buddyreaden.

Wat is dit een mooi boek! Chantals schrijfwijze is fantastisch. Hoe ze de sleur omschrijft en dan het mooie Parijs. Hoe ze iemand zo kan laten genieten van gebak en lijstjes en daar tegenover iemand zet die compleet het tegenovergestelde is.
Dat ik heb genoten is een understatement. Audrey voelt als een vriendin, als iemand die we allemaal kennen. En Lynx is een man die ik iedereen gun.
Het verhaal is diep, mooi, randje feelgood, echt. Een aanrader voor iedereen die zich wilt laten raken en van Parijs en gebak wil genieten.

Meer recensies van Booksandlemoncake