Mooi liefdesverhaal

Na een gebroken hart denkt Charles niet dat hij ooit zal trouwen. Wanneer zijn vader, de koning, een bal organiseert om een bruid voor Charles te vinden, ziet hij dit absoluut niet zitten. Toch gaat hij akkoord op één voorwaarde: het moet een gemaskerd bal worden.

Vanaf de eerste bladzijde leef je met Charles mee. Zijn verdriet is duidelijk voelbaar. Ook de onmacht die hij voelt, wordt goed neergezet. Michelle heeft daarmee een heel echt karakter weten neer te zetten.

Net zoals de vorige boeken van Michelle is ook dit verhaal weer heel beeldend beschreven. De omgeving, de mensen en hun bezigheden. De schrijfstijl is heel prettig waardoor je door het boek heen vliegt.

Daar waar in het begin en het midden van het verhaal de tijd genomen wordt voor alle gebeurtenissen, lijkt het einde wat gehaast en is het (voor mij) niet duidelijk in welk tijdsbestek het zich afspeelt. Hier had ik graag een iets langer einde gezien.

Al met al weer een heerlijk verhaal en zeker een aanrader! Lees wel eerst Adawyth zodat je de karakters al hebt leren kennen.
Dankjewel @michellesikking voor het recensieexemplaar ♡

Meer recensies van Booksandlemoncake