Winterse feelgood die alles heeft.

Wanneer alles mis lijkt te gaan bij Fleur, stelt haar broer haar voor om naar Lapland te gaan. Daar heeft Lukas, een vriend van hem, een huskyfarm. Ondanks dat het ontvangst bijna nog kouder is dan de temperatuur buiten, probeert Fleur er toch het beste van te maken. Zal ze het er toch kunnen maken?

Wat was dit een fijn verhaal! In één ruk heb ik het uitgelezen. @ellebelle.books heeft haar personages zo ontzettend goed en realistisch neergezet. Ook heeft ze heel beeldend geschreven, waardoor het net was alsof ik zelf in een houten hut midden in de sneeuw zat.

Zowel Fleur als Lukas zijn prachtige personages, die beide het nodige meegemaakt hebben. De vriendschap tussen Britt en Fleur is leuk om over te lezen en ook de husky's zijn een hele leuke toevoeging! Dit was mijn eerste verhaal van Ellen, maar ik hoop dat ze nog meer zal schrijven. Ik ben alvast fan!❄️

Meer recensies van Booksandlemoncake