Prachtig boek (uiterlijk en innerlijk)

Booksandsparkles 15 maart 2024
Wat een prachtig boek was dit! Ik heef toe.. ik had even nodig om in te komen, werd niet meteen omver geblazen, maar na een tijdje... jemig ik krijg er nog kippenvel van.

Emma was volkomen gelukkig met haar jeugdliefde Jesse. 1 jaar getrouwd, maar dan verliest ze hem in een tragisch ongeluk. Na ontzettend veel verdriet weet ze zichzelf bij elkaar te rapen en ontmoet ze jeugdvriend Sam opnieuw. Ze vallen voor elkaar en zijn pas verloofd, wanneer Jesse belt....

Het is zo hartverscheurend om te lezen hoe het leven van Emma in een klap in elkaar stort. Ze wordt heen en weer geslingerd door het bizarre feit dat haar man het toch heeft overleefd en na 3 jaar is gevonden, en die ontzettend lieve Sam waar ze een nieuw leven mee heeft opgebouwd. Als lezer weet je ook echt niet welke kant het op gaat, wat je zelf zou doen, wie je moet kiezen. Emoties gaan alle kanten op. Ik heb echt een paar keer een traantje weg moeten pinken.

Dit boek gaat niet alleen over de liefde en de liefde herpakken, maar ook over jezelf vinden en vertrouwen op wie je geworden bent. Over vriendschappen en hoe verder in tijden van rouw. Ik vond dit zo'n bijzonder boek en was uiteindelijk wel heel blij met hoe dit verhaal afliep.

Ga dit lezen! ♡

Meer recensies van Booksandsparkles