Als doden dromen

Bov 26 november 2020
* Boek ontvangen in functie van deelname aan de leesclub van @ileesclub *
* Spoilers *
Wat een leuk, vrolijk en vlot boek is dit toch!?
Er zit actie, spanning, veel fantasie en nog meer humor in dit boek, waardoor het bijna niet meer mis kon gaan! De vlotte schrijfstijl van de auteur zorgde voor een geslaagde combinatie. Daarnaast heeft het boek vele, maar korte hoofdstukken waardoor je supersnel door het boek vliegt. Ja, neem dat maar letterlijk ;) Vliegen is mogelijk op Terr en ik wil het zo graag eens proberen!
De vormgeving van het boek staat ook op punt. De cover is prachtig, maar ook de 2 tekeningen die het boek versieren bij elk hoofdstuk zijn erg mooi!
Het beste deel van het boek is April zelf! Ze is een heldin die inziet dat ze een normaal iemand is, met zwakheden en overmoed. Daarnaast spreekt ze je als lezer soms rechtstreeks aan en heeft ze een geweldig gevoel voor humor!
Door de cliffhanger op het einde van het boek, kan ik al niet meer wachten tot deel 2 in februari uitkomt!
Ik heb maar 1 klein minpuntje… Het boek was ondanks alle positieve punten niet super meeslepend. Hierdoor kon ik het redelijk makkelijk weg te leggen om toch de mijlpalen van de leesclub te volgen. Op het moment zelf wou ik graag verder lezen, maar vanaf ik het boek naast me had gelegd, was het ook meer uit mijn gedachten verdwenen.
* Boek ontvangen in functie van deelname aan de leesclub van @ileesclub *

Meer recensies van Bov