Heerlijk duurt het langst

Bov 08 februari 2022
* Boek ontvangen in ruil voor deelname aan de Blue Monday leesclub van LS Amsterdam en het schrijven van een eerlijke review *

Heerlijk duurt het langst is een leuk, vlot, humoristisch, ietwat voorspelbaar, maar voornamelijk heerlijk boek dat perfect is voor een eerste kennismaking met Jill Mansell!

Je maakt kennis met een heleboel personages. Sommigen van hen leer je beter kennen dan anderen: met sommige personages (Lainey, Majella) leef je mee, sommige personages (Seth, Dawn) zijn helemaal anders dan je had gedacht, sommige personages wijs je af na 1 date (of liefst tijdens de date zelf), ... En van sommige personages (Kit) had ik graag nog meer gezien. Maar alle personages, met hun bijbehorende levensvragen en problemen, geven een fijne toevoeging aan het verhaal.

Daarnaast heeft Jill een vlotte schrijfstijl waardoor je het boek in 1 keer wilt uitlezen, zelfs al zijn er mijlpalen gepland voor de leesclub! Het enige dat het leestempo af en toe onderbrak waren de wissels in het verhaal qua perspectief of plaats. Hier moest ik altijd even terugbladeren om te zien of ik juist zat, maar daarna ging het lezen weer als een sneltrein.

Kort gezegd is het een zeer fijne feelgood die perfect is om te lezen op vakantie of als ontspanning. Want ontspannend is het zeker! En deze eerste kennismaking met Jill Mansell smaakt zeker naar meer!

Meer recensies van Bov