Leuk heksen verhaal met magische elementen.

Carolagw 19 juni 2021
*ik heb een recensie exemplaar ontvangen van Blossom Books, heel erg bedankt!

Toen ik mijn exemplaar binnen kreeg was ik enorm enthousiast en was gelijk begonnen met lezen.
Het verhaal gaat over Vivi en Scarlett, ze gaan studeren aan de universiteit en sluiten zich aan bij een studentensociëteit genaamd Kappa Rho Nu. Even later schijnt dit niet een gewone sociëteit te zijn, maar één voor heksen, en ze noemen zichzelf De Raven.
Scarlett weet al haar hele leven dat ze een heks is en doet er alles aan om een hoge status te houden in de groep. Voor Vivi is alles nieuw en wordt het een heel avontuur wanneer er een vijand uit het verleden opduikt.

Ik vond het ontdekken van de heksenwereld samen met Vivi enorm leuk. De manier waarop de magie gebruikt moest/kon worden was ook op een goede manier vertelt en kon duidelijk inbeelden hoe de magie gebruikt werd!
Het mysterie en hoe alle geheimen onthult werden was top gedaan, en zag ze ook niet allemaal aankomen.
In zijn geheel vond ik dit boek prima en heb ik mij vermaakt, maar ik denk wel dat dit boek echt voor een jonge doelgroep is. Vaak met Young-Adult vind ik het nog echt wel leuk, maar deze viel aan de jonge kant in de categorie. Als ik dit boek paar jaar terug had gelezen had ik het denk ik nog leuker gevonden!

Ik raad dit boek aan als je van heksen en magie houdt, met een hint mysterie!

Meer recensies van Carolagw