Ik ben een grote fan van Harlan Coben, maar ik vind dit laatste boek niet denderend. Het springt voortdurend van de hak op de tak. Ook vind ik de humor over de top. Erg jammer. Het lijkt erop alsof Coben van de uitgever opdracht heeft gekregen eenderde van het oorspronkelijke boek te schrappen, alleen het hoogstnoodzakelijke is blijven staan. Het is net alsof het boek erg snel is geschreven. Zo razen de actiescènes in een te hoog tempo voorbij. Bovendien vind ik het ongeloofwaardig hoe de Franse politie reageert. Iedereen die ooit in Frankrijk is geweest weet dat de politie daar niet behulpzaam is, en een Amerikaan die op een terras in een schietpartij verwikkeld raakt, zullen ze echt niet dezelfde dag nog laten gaan. Ik mis een stukje betrokkenheid. Jammer!

Meer recensies van Caroline Leesmachine